Samsung Electronics intenționează să înceapă producția în masă a celei de -a cincea sale generații de memorie de înaltă lățime de bandă (HBM) Chip HBM3E în acest an și își crește rapid contribuția la venituri.
Samsung Electronics a declarat că compania se așteaptă ca cel mai avansat cip HBM3E să reprezinte 60% din totalul vânzărilor de HBM în ultimul trimestru al acestui an, în creștere de la puțin peste 10% în acest trimestru.Șeful Samsung de vânzări și marketing de stocare, Kim Jaejune, a declarat că compania va furniza mai multor clienți, dar nu și -a dezvăluit numele.
NVIDIA este cel mai important client pentru care Samsung și concurentul său Micron se străduiesc, iar creșterea rapidă prevăzută a Samsung indică faptul că compania este probabil să furnizeze cel mai important producător mondial de acceleratoare de inteligență artificială (AI) - care necesită HBM să funcționeze.Până în prezent, omologul sud -coreean SK Hynix a fost partenerul preferat al Nvidia.
Conform rapoartelor, Samsung a obținut aprobarea de la NVIDIA pentru cel puțin unele dintre jetoanele sale de depozitare AI.Compania se așteaptă ca vânzările HBM să crească de 3,5 ori în a doua jumătate a acestui an, comparativ cu prima repriză și intenționează să dubleze aprovizionarea de stocare până în 2025.
Afectată de boom -ul AI care a ridicat profituri în divizia sa de semiconductori, Samsung Electronics și -a anunțat cea mai rapidă rată de creștere a veniturilor nete începând cu 2010. La 31 iulie, Samsung Electronics a anunțat o creștere de șase ori a profitului net pentru al doilea trimestru, ajungând la KRW 9.64 trilion (aproximativ6,96 miliarde USD), depășind așteptarea medie a analistului de 7,97 trilioane KRW.Anterior, Samsung a anunțat o creștere de 15 ori a profitului operațional inițial și o creștere de 23% a veniturilor, marcând cea mai mare creștere a vânzărilor din 2021.
Din cauza creșterii prețurilor de stocare și a cererii puternice, profitul operațional al diviziei de semiconductor Samsung a ajuns la 6,45 trilioane de Coreean câștigat (4,7 miliarde de dolari), marcând al doilea trimestru consecutiv al rentabilității după patru sferturi consecutive de pierderi.