După ce au crescut timp de cinci luni consecutive din ianuarie a acestui an, prețurile panoului TV au rămas stabile în iunie.Firma de cercetare Jibang Technology a anunțat astăzi că este de așteptat ca panourile TV de 32 inch, 50 inch și 55 inch să scadă cu 1 dolar în iulie.
Fan Boyu, directorul general adjunct al cercetării la Jibang Technology, a declarat că, după ce a intrat în iulie, cererea generală de panouri TV a încetinit.În ciuda rezultatelor slabe ale promoției 618, majoritatea clienților de marcă și -au încetinit ritmul de achiziții, în speranța de a câștiga mai mult spațiu pentru negocierea prețurilor la achiziții pentru a facilita următorul sezon de promovare a vârfului în a doua jumătate a anului.
Fan Boyu a subliniat că, deși industria a implementat reglementarea capacității, reducerea producției nu este semnificativă, având în vedere rentabilitatea generală a panourilor TV.Aceștia sunt mai înclinați să ofere proiecte speciale unor clienți de marcă pentru a asigura volumul și prețurile stabile de expediere.
În cadrul concurenței dintre ofertă și cerere, el a declarat că presiunea descendentă asupra prețurilor panoului TV a apărut treptat.Pe baza prețurilor panoului din iulie, în prezent este de așteptat ca 43 de centimetri să rămână stabile din cauza ofertei și a cererii strânse, în timp ce 65 inci și 75 inci vor fi dominate de producătorii de panouri chineze cu linii de generare de 10,5 și vor continua să mențină prețurile;Restul, inclusiv 32 inci, 50 inci și 55 inci, vor scădea cu 1 dolar.
El a analizat că până la sfârșitul celui de -al doilea trimestru, impulsul ascendent al panourilor de afișare LCD a convergut semnificativ.În iulie, din cauza impactului scăderii prețurilor panoului TV, impulsul ascendent al prețurilor panoului de afișare LCD a dispărut semnificativ.Răspunsul timpuriu al cererii la creșterea prețurilor panoului în trimestrul doi a revenit treptat la niveluri normale.Prin urmare, este de așteptat ca prețurile panoului de afișare LCD în iulie, fie că, inclusiv modulele de iluminare de fundal sau nu, să se transforme.
El a spus că în al doilea trimestru, din cauza fabricilor de grupuri care atrag continuu clienții prin reduceri sub tabel, volumul general de expediere a panoului în al doilea trimestru a fost mai mare decât se aștepta, dar a provocat și fluctuații semnificatival treilea trimestru;Deși clienții de marcă nu și -au revizuit în mod semnificativ impulsul de cumpărare pentru trimestrul al treilea, fabricile de grupuri nu sunt în măsură să crească prețurile mai activ pentru a evita pierderea clienților, având în vedere că cererea terminală nu s -a îmbunătățit semnificativ.
În această situație, Jibang se așteaptă ca prețurile panourilor laptopului în iulie să rămână complet neschimbate, ceea ce înseamnă, de asemenea, că atât părțile de ofertă, cât și cererea încearcă să mențină un echilibru pe masă, dar există încă mai multă concurență între producătorii de panouri pentru a concura pentrucererea clientului.